podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

[Selges] Hele CD-samlingen min

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Børsen
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
oppgulp
fersk

Ble Medlem: 29 Okt 2009

Innlegg Tittel: [Selges] Hele CD-samlingen min Svar med Sitat

Siden jeg de siste par årene kun har kjøpt vinyl har jeg lenge tenkt på at jeg kanskje skal selge CD-samlingen min, og siden jeg skal flytte om ikke altfor lenge har jeg nå bestemt meg for at dette er det rette tidspunktet for et lite flyttesalg. Vel, her er detaljene rundt flyttesalet mitt:

Hvis annet ikke er nevnt er prisen i utgangspunktet:

1 – 9 stk: 60,- per stk
10-19 stk: 10,- kroner avslag per plate
20-49 stk: 20,- kroner avslag per plate
50 + : 30,- kroner avslag per plate

Frakt kommer i tillegg, eventuelt kan platene hentes på Tøyen i Oslo. Ved sending godtar jeg kun forhåndsbetaling, mens ved henting kontant.

De fleste CDene er ripefrie/strøkne, covrene skal være fine de også. Unntaket kan være heavy metal/hard rock, da jeg har hatt mange av de siden jeg var ung og lovende (og mindre forsiktig). Men spør og du får vite.

En komplett liste over hva jeg selger finner du her:
http://www.oppgulp.com/cd-salg/

Jeg kan sende 2 CDer for kr 25 og 6 CDer for kr 60 (dvs at kjøper du f.eks 8 CDer sender jeg i to pakker til 25,- og 60,-). Kjøper du mer enn 12 CDer vil jeg anbefale norgespakke til 145,- Dette inkluderer både sporing og forsikring og kan veie opptil 10 kg (som er ganske mange CDer, uten at jeg har noe nøyaktig tall)

Interessert? Send med gjerne en mail på bjornkjetil@gmail.com (sjekker ofte) eller en PM (sjekker ikke så ofte)
29.10.09 16:35
Til Toppen
oppgulp Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
oppgulp
fersk

Ble Medlem: 29 Okt 2009

Innlegg Tittel: Svar med Sitat

Selger de resterende CDene (305 stk hvis jeg har telt korrekt) samlet for 6000,- Det blir under 20,- per CD! Billig!

På grunn av vekt så blir kanskje det enkleste å hente CDene hos meg i Oslo, men skal alltids klare å fikse på frakt på en eller annen måte hvis det er ønskelig.

Send en mail til bjornkjetil@gmail.com hvis du er interessert.

På forhånd takk!
16.03.10 08:08
Til Toppen
oppgulp Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Børsen
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg