podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

AC/DC treffer børskrakk

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Generelt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Pål B
Web Dude

Ble Medlem: 19 Nov 2005

Innlegg Tittel: AC/DC treffer børskrakk Svar med Sitat

Litt useriøs men artig sak fra The Guardian idag: Ac/DC har en tendens til å toppe salgslistene hver gang det er børskrakk! Spooky!

Vanskelig å si om kortbukser og børsindekser henger sammen (når det er sagt, finnes det jo en kjent "hemline index" om skjørtelengder og børs...), men for konspirasjonsteoretikere og AC/DC-fans (og andre nysgjerrige) kan det være verdt å bruke noen minutter på denne lille saken :-)

http://www.guardian.co.uk/music/2008/oct/27/acdc-music-recession
27.10.08 16:15
Til Toppen
Pål B Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Bjørn Hammershaug
Redaktør

Ble Medlem: 20 Nov 2005

Innlegg Tittel: AC/DC Svar med Sitat

Kanskje det er AC/DC som forårsaker børskrakk? Jeg hørte de på radioen her om dagen, og det slo meg at det nok er verdens verste band akkurat nå. Jeg gikk nesten på et personlig krakk der jeg stod.
27.10.08 17:00
Til Toppen
Bjørn Hammershaug Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Generelt
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke delta i avstemninger