podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

Jammende jente søker band/musikere

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Spille sammen?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
smoothjazz
fersk

Ble Medlem: 05 Jan 2006

Innlegg Tittel: Jammende jente søker band/musikere Svar med Sitat

Jeg er en jente på 28 som lenge har ønsket meg noen å jamme med. Ble gledelig overrasket over å se at det gikk an å søke etter musikere her!!

Jeg har holdt på med kor i mange år, vært med i større og mindre grupper både acapella og med band. Sangstil har variert fra klassisk, til jazz, rock, pop mm.
Jeg har godt gehør, og tar ting ganske så lett tror jeg...

Elsker å improvisere, det er min måte å komponere på.
Har jammet litt på noen utesteder i Oslo, men savner å holde på med musikken under mer ordnede former. Ambisjonene er foreløpig å ha det gøy - men drømmen er så klart noe mer! Har lenge hatt lyst til å satse - og dette er første skritt på veien. Håper å få kontakt med noen bra musikere.

"Musikken må være litt småtrist, men med frekke beats og synths" Rolling Eyes

Spiller du gitar (akustisk eller jazz), bass (kontrabass), piano, synth eller trommer, (eller noe annet ) så nøl ikke med å ta kontakt!

R U up for it????

Send meg en mail, så får vi se hva som skjer!

Sist endret av smoothjazz den 19.01.06 20:12, endret 1 gang
05.01.06 14:01
Til Toppen
smoothjazz Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
smoothjazz
fersk

Ble Medlem: 05 Jan 2006

Innlegg Tittel: eh.. Svar med Sitat

Kom på andre tanker. Rolling Eyes Føler ikke at det kom helt riktig frem hva jeg liker å synge! Jeg er nok mer en blanding mellom jazz, soul, r&b...litt pop! Ting jeg liker å høre på, og stiler jeg kunne tenke meg å arbeide innenfor. Erykah Badu, D'sound, Røyksopp, Alicia Keys, Beady Belle, Sade. Og jeg liker mye mye annet også! Jamiroqui, Thomas Dybdal, Coldplay, REM, Radiohead, Sting. Lista er lang...

Jeg har en stemme som kan varieres og brukes på forskjellige måter hvis det er nødvendig.

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe!

haugean@hotmail.com
10.01.06 21:19
Til Toppen
smoothjazz Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Spille sammen?
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke delta i avstemninger