podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

Facebook

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Generelt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Arild Ness
groove-skribent

Ble Medlem: 29 Nov 2005

Innlegg Tittel: Facebook Svar med Sitat

Er facebook kun skit eller fortsatt litt gøy? Nyst hematt frå byen og tre personer (som eg har fornøgd unngått i 7 år) adder meg som venn. På tide å bruke decline-knappen for første gang kanskje?
01.05.07 03:21
Til Toppen
Arild Ness Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Jack Of Hearts
groove-skribent

Ble Medlem: 06 Des 2006

Innlegg Tittel: Svar med Sitat

Jeg har fortsatt til gode å høre et eneste argument for at jeg skal registrere meg på facebook.
01.05.07 11:40
Til Toppen
Jack Of Hearts Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Totoro
erfaren

Ble Medlem: 20 Jan 2006

Facebook er supert og kjempegøy. Hurra for facebook.
01.05.07 16:17
Til Toppen
Totoro Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Bjørn Hammershaug
Redaktør

Ble Medlem: 20 Nov 2005

Innlegg Tittel: Fjesbok Svar med Sitat

Jeg registrerte meg for en stund siden for å finne ut hva hypen gikk ut på. Etter et par uker er jeg fremdeles like klok. Jeg har blitt venner med masse mennesker, og får vite hva de spiser til frokost, men ellers ser jeg ikke den heeelt store verdien av nok et "sosialt forum". Vi vil fnise beskjemmet av dette om et par år.
02.05.07 00:02
Til Toppen
Bjørn Hammershaug Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Jack Of Hearts
groove-skribent

Det er litt det jeg har følelsen av også, hehe.
02.05.07 01:06
Til Toppen
Jack Of Hearts Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
bondeanger
fersk

Ble Medlem: 05 Okt 2006

Innlegg Tittel: Re: Fjesbok Svar med Sitat

Bjørn Hammershaug skrev:
Jeg registrerte meg for en stund siden for å finne ut hva hypen gikk ut på. Etter et par uker er jeg fremdeles like klok. Jeg har blitt venner med masse mennesker, og får vite hva de spiser til frokost, men ellers ser jeg ikke den heeelt store verdien av nok et "sosialt forum". Vi vil fnise beskjemmet av dette om et par år.

Samme som med meg. Jeg er kun innom hvis noen har lagt meg til som venn eller invitert meg inn i en noldusgruppe eller bedt meg med på en event. Fatter ikke helt greia med folk som nærmest klager over hekta de har blitt, og ikke får gjort noen ting konstruktivt hvis de først har logget seg inn. Å sitte og se på festbilder av andre eller lese at de sitter i sola, fenger heldigvis ikke selvsentrerte personer som meg selv i noen stor grad.
02.05.07 02:31
Til Toppen
bondeanger Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Totoro
erfaren

Ble Medlem: 20 Jan 2006

Kan ikke helt skjønne de som blir sittende der i timesvis, jeg heller, men facebook er fint til å legge ut bilder og holde kontakt med venner som studerer i utlandet. Alt er jo i og for seg ting man kan gjøre andre steder, men greit å ha alt samlet under ett.
02.05.07 12:13
Til Toppen
Totoro Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Pål B
Web Dude

Ble Medlem: 19 Nov 2005

Og til ære for de av våre brukere som faktisk BRUKER facebook, har vi nå opprettet automatiske "del på facebook"-linker på artikler, nyheter og anmeldelser. :-)

Velbekomme! :-)
12.10.07 02:42
Til Toppen
Pål B Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Sokkestativ
erfaren

Ble Medlem: 28 Des 2005

Jeg registrerte meg for å forstå hva vitsen var men skjønner fortsatt ikke. Synes ikke det er noe morsomt egentlig. Skikkelig kjedelig. Blæ legg ned facebook. jeg får jo ikke sletta profilen min engang
14.10.07 18:39
Til Toppen
Sokkestativ Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
LadyJazz
fersk

Ble Medlem: 15 Jan 2007

Jeezz! Hvis folk ikkje liker det, så la vær da! E det så mye å diskutere? E mange nettsider/samfunn som ikkje e for meg, men sitter vel ikkje å klager over det fordi det ikke passer meg....(?) ......
29.12.07 16:45
Til Toppen
LadyJazz Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Jack Of Hearts
groove-skribent

LadyJazz skrev:
Jeezz! Hvis folk ikkje liker det, så la vær da! E det så mye å diskutere? E mange nettsider/samfunn som ikkje e for meg, men sitter vel ikkje å klager over det fordi det ikke passer meg....(?) ......

Omigod, er det noen som diskuterer her? Også på et diskusjonsforum av alle ting? Nei takke meg til, hvor er verden på vei? Jeg håper virkelig moderatorteamet tar seg i kragen og landsforviser de slemme folka som driver og skal diskutere alt mulig.

Laughing

Forøvrig kommer det vel ganske klart fram av debatten her at folk allerede har fulgt LadyJazz' råd og latt være å bruke tid på trynepamfletten etterhvert som de har funnet ut at det var mer form enn innhold, så jeg skjønner virkelig ikke den voldsomme harmen her. Klaging har det jo ikke vært noe særlig av før LadyJazz' innlegg, så på det punktet vil jeg anbefale henne å finne fram en (skikkelig stor) kost og feie for egen dør.
02.01.08 05:30
Til Toppen
Pål B
Web Dude

Ble Medlem: 19 Nov 2005

Hehe. Bra melding, Jack. Moderatorene skal sporenstreks gripe inn! :-)

Jeg har registrert meg og kikket litt rundt da jeg testet ut Facebook-linkingen fra sidene, og jeg syns det var litt artig å kikke på sidene til mine yngre fettere og kusiner som jeg ellers bare ser en gang i året (eller enda mindre), men ellers hadde det ikke så stor appell for meg.

Jeg hadde en interessant opplevelse i forbindelse med et kurs på universitetet tidligere i år, da jeg snublet inn på en PC-sal, og ble vitne til en diskusjon blant en gruppe ca 20 år gamle studenter, som åpenbart var MEGET ivrige 'trynepamflett'-brukere, og brukte stedet for å holde hverandre og alle de kjente oppdaterte om enhver trivialitet, og ikke minst diverse fester. Og gutta kikket på bildene av damene. Jeg kan se sjarmen, men jeg har vel blitt for gammal. :-)
02.01.08 07:01
Til Toppen
Pål B Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Thomas Karlsen
groove-skribent

Ble Medlem: 01 Des 2005

Tja, den funker da på noen vis, jeg snubla f.eks nettopp over Skatebård på Facebook, hvor han har lagt ut en hel hævv med übergrüm italo disco. Mulig de samme låtene ligger på MySpace, men den siden gjør jo faen ikke annet enn å hakke på pcen min.

Sjekk forresten ut June South of Siena. Iskald og glovarm eleganse på en gang. Spitzenklasse!
07.02.08 13:35
Til Toppen
Thomas Karlsen Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Generelt
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg