podium - et diskusjonsforum

Velkommen til vårt diskusjonsforum på groove.no - vi håper dere vil trives!

Forummeny
.Profil   .Registrer   .Brukere   .Grupper   .Hjelp   .Søk    .Logg inn  

Debatten raser hos konkurrenten

[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Feedback og tips
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Thomas Karlsen
groove-skribent

Ble Medlem: 01 Des 2005

Innlegg Tittel: Debatten raser hos konkurrenten Svar med Sitat

Er det noen som har fulgt med i debattene som 'raser' på panorama? Spesielt den om Mira Craig tar jo virkelig helt av... Føler nesten litt med Panorama-skribentene, de tjener vel ikke stort de heller, personen burde kanskje heller gått i strupen på Dagbladet...?

http://www.panorama.no/xio_forum.php?visTema=962

http://www.panorama.no/xio_forum.php?visTema=890&sideNr=2

Syns forøvrig det er ganske hyggelig at Redaktør-Frode (jeg går ut fra han er det) slenger litt ros, selv om han ikke gidder lese hele anmeldelser fra oss. Men det kan jo være fordi de selv bare konsentrerer seg om konklusjoner..
Er det rart det blir krig i verden?
27.01.06 01:13
Til Toppen
Thomas Karlsen Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Pål B
Web Dude

Ble Medlem: 19 Nov 2005

Innlegg Tittel: Svar med Sitat

Jøss! Det der var egentlig ganske triste greier - skikkelig solide doser gift i noen av innleggene der! Jeg skal ikke legge meg opp i hvordan de driver sidene sine, men det er kanskje verdt en tanke - i tilfelle en lignende kritikk skulle dukke opp igjen - å vurdere om man skal la skribentene gå til frontalangrep på forumbrukere?

Nåvel.

Jeg hang meg selvsagt mest opp i en melding om de ulike websidenes relative størrelse, der jeg skulle hatt stor glede av å se grunnlagsmaterialet for de påstander som framlegges. :-)
27.01.06 03:40
Til Toppen
Pål B Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Asle
fersk

Ble Medlem: 24 Feb 2006

Innlegg Tittel: Svar med Sitat

Det debatteres ganske kraftig om bl. a Groove.no på Panorama-forumet om dagen, ser jeg. (dum dum boys-tråden)

Morsomt Smile
24.02.06 12:57
Til Toppen
Asle Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
[Nytt tema]   [Skriv svar]    Forum hovedside -> Feedback og tips
Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer
Du kan ikke svare på temaer
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke delta i avstemninger